Akredytowana placówka
doskonalenia nauczycieli
Podkarpackie Biblioteki Pedagogiczne
Logo Szkolenego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu
Podkarpackie - przestrzeń otwarta
logo epuap1
logo bip
logo fb

logo mobile

Zamów radę pedagogiczną

01 sierpnia 2024

Zamów radę pedagogiczną

Zapraszamy dyrektorów placówek edukacyjnych do skorzystania z naszych profesjonalnych szkoleń rad pedagogicznych!

Koszt szkolenia to jedyne 700 zł. Poniżej zamieszczamy  informacje o naszych oddziałach, dane kontaktowe oraz listę tematów szkoleń z podziałem na kategorie. 

Jak zamówić Szkolenie?

Możesz zamówić szkolenie w sposób najbardziej dla siebie wygodny:

  • telefonicznie – wystarczy zadzwonić do jednego z naszych oddziałów,
  • poprzez email – prosimy o wysłanie wiadomości na adres odpowiedniego oddziału,
  • online – poprzez system do zamawiania szkoleń.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedniego tematu szkolenia, prosimy o kontakt – postaramy się zorganizować szkolenie dostosowane do potrzeb Twojej placówki!

 

Nasze Oddziały

PCEN Oddział Rzeszów

  • Telefon: +48 17 854 91 03, kom. 504 778 980
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

PCEN Oddział Tarnobrzeg

  • Telefon: +48 15 822 40 15 w. 27, kom. 509 673 515
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

PCEN Oddział Krosno

  • Telefon: +48 13 432 00 57 w. 24, kom. 509 673 513
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

PCEN Oddział Przemyśl

  • Telefon: +48 16 670 25 02 w. 37, kom. 505 587 355
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Temat Kategoria
Bezpieczne środowisko dziecka – jak wdrażać standardy ochrony dzieci Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Budowanie pozytywnego wizerunku szkoły i jej promocja w środowisku lokalnym Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Bliski i odległy świat. Kompetencje potrzebne, aby odnaleźć się w świecie/na rynku pracy Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Budowanie poczucia odpowiedzialności wśród uczniów poprzez wychowanie obywatelskie Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Budowanie wizerunku szkoły w środowisku lokalnym z wykorzystaniem metody projektu edukacyjnego Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Doskonalenie kompetencji dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego. Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Diagnozowanie potrzeb ucznia – towarzyszenie w rozwoju społeczno-zawodowym (kompetencje kluczowe) Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Edukacja wobec współczesnych wyzwań Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Diagnozowanie potrzeb ucznia – towarzyszenie w rozwoju społeczno-zawodowym (kompetencje kluczowe) Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Jak realizować doradztwo zawodowe w szkole podstawowej? Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Kontrola zarządcza w placówce oświatowej Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Kontrola zarządcza w placówce oświatowej Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Kryzys w szkole, czy szkoła w kryzysie? Media w szkole – szansa, czy zagrożenie, czyli w trosce o wizerunek szkoły Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Mobbing i dyskryminacja w placówkach oświatowych, czyli szkolne zagrożenia psychospołeczne Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Czym są zagrożenia psychospołeczne?; zapoznanie uczestników szkolenia z regulacjami prawnymi dotyczącymi zagrożeń psychospołecznych w miejscu pracy, ze szczególnym uwzględnieniem zachowań mobbingowych w placówkach oświatowych; WPA – zapisy Wewnętrznej Polityki Antymobbigowej Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Najważniejsze aspekty prawne funkcjonowania uczniów z Ukrainy w szkole Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Nowatorskie działania w relacjach szkoła – rodzice – samorząd terytorialny, czyli nowe wyzwania edukacyjne Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Jak rozwijać kompetencje matematyczne w szkole ponadpodstawowej? Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Nowoczesne i wielowiekowe zasady kierowania zespołem. Reguła świętego Benedykta – archaizm, czy sposób na nowoczesną instytucję (szkołę)? Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Ocenianie wspierające uczniów Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Ochrona danych osobowych w placówce oświatowej Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Kompetencje w edukacji szkolnej – jak tworzyć warunki sprzyjające ich rozwojowi Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Koncepcja podstawy programowej wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej oraz twórcze sposoby jej realizacji Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Ochrona dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Kreatywna szkoła, kreatywny nauczyciel, kreatywny uczeń Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Mediacje i negocjacje w pracy wychowawczej nauczyciela Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Odpowiedzialność prawna dyrektora i nauczyciela Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Mediacje szkolne i rówieśnicze, czyli w zgodzie ze sobą i innymi Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Odpowiedzialność prawna nauczyciela w szkole. Ochrona danych osobowych Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Praca metodą projektu w szkole i przedszkolu Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Odpowiedzialność prawna nauczycieli Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Strategie i style pracy rozwijające uniwersalne kompetencje uczniowskie Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Uskrzydlić orła, o motywacji inaczej… . Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Rozpoznawanie symptomów krzywdzenia dziecka Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Wspomaganie pracy szkoły w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych – innowacyjność i kreatywność w procesie uczenia Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Standardy Ochrony Małoletnich – przeciwdziałanie krzywdzeniu Zagadnienia wychowawcze
Wzmacnianie edukacji ekologicznej w szkole; rozwijanie postawy odpowiedzialności za środowisko naturalne Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Standardy Ochrony Małoletnich sposoby ich wdrażania Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Interpretacja Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030. Doskonalenie systemu kształcenia zawodowego we współpracy z pracodawcami Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Statut przedszkola, szkoły, placówki i akty prawa wewnętrznego Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Symptomy wykorzystywania seksualnego a zachowania Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Adobe Photoshop (cz. 1). Profesjonalna edycja zdjęć Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Szkolne portfolio bezpieczeństwa Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Adobe Photoshop (cz. 2). Atrakcyjne projekty graficzne Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Szkolny system przeciwdziałania przemocy rówieśniczej Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Warsztat badawczy dyrektora szkoły i nauczyciela ewaluatora, czyli w poszukiwaniu odpowiedzi na trudne pytania w skutecznym rozwiązywaniu problemów szkolnych Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Warsztaty przyszłości jako metoda diagnozowania i rozwiązywania problemów szkolnych, czyli wiedza i rozwiązania Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Arkusz kalkulacyjny na lekcji Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w Internecie Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Bezpieczeństwo dzieci, młodzieży, szkoły i rodziny w Internecie Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Canva dla nauczycieli przedszkoli i edukacji wczesnoszkolnej Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Wsparcie na starcie, czyli vademecum dla nowo powołanych dyrektorów, wicedyrektorów i personelu kierowniczego szkół, przedszkoli i placówek oświatowych Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Zachowania mobbingowe, dyskryminacyjne i przemocowe wśród uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Cyberzagrożenia – cena internetowych usług Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Zgodność przepisów prawa w zakresie oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Cyfrowa demencja zagrożeniem XXI w. wśród dzieci i młodzieży szkolnej Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Efektywne wykorzystanie narzędzi TIK w procesie dydaktycznym Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Fake news, hejt, patotreści w sieci Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Genialne Genially, czyli jak tworzyć interaktywne materiały dydaktyczne Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Genialnie interaktywne Genially – nowy wymiar prezentacji Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
ABC Awansu zawodowego nauczyciela (nauczyciel mianowany, dyplomowany) Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Graficzna interpretacja danych Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Autoprezentacja i zasady wystąpień publicznych Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Autorytet czy marka osobista? Nauczyciel w świecie współczesnych wyzwań i możliwości Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Lęk przed matematyką Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Metody aktywizujące na lekcji Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Cechy nauczyciela katechety Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Narzędzia Google w pracy nauczyciela Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Co czyni dobrego nauczyciela Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Narzędzia TIK jako wsparcie dla aktywizujących metod nauczania Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Emisja głosu – jak polubić swój głos? Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Narzędzia TIK nieodłącznym składnikiem szkolnej edukacji Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Głos – narzędzie pracy. Od higieny do satysfakcji Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Narzędzia TIK w pracy nauczyciela Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Jak mówić wyraźnie i bez wysiłku? Emisja głosu dla nauczycieli Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Nauczycielski narzędziownik TIK Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Praktyczne zastosowania robotów na lekcji Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Jak pracować, by nie zwariować – zapobieganie wypaleniu zawodowemu Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Prezentacja multimedialna na lekcji Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
STEAM i STREAM – kreatywne metody nauczania Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Jak sobie pomóc w stresie i ze stresem? Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Kiedy „rozum zawodzi lub śpi” – kierowanie emocjami Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Sztuczna Inteligencja (AI) „puka do drzwi edukacji”… Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Tworzenie stron w WordPress. Jak stworzyć stronę od A do Z? Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Kompetentny nauczyciel – kompetentny uczeń – kompetentne społeczeństwo; kompetencje kluczowe, kompetencje przyszłości i kompetencje transwersalne, czyli twórcze wsparcie pracy nauczyciela Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Kurs kierowników wycieczek szkolnych Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Tworzenie videoanimacji Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Twórcze, krytyczne, bezpieczne i kreatywne posługiwanie się Internetem Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Kurs kierowników wypoczynku dzieci i młodzieży Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Uczniowie w dobie zagrożeń internetowych Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Mózg w stresie – jak kontrolować własne reakcje na stres, aby stać się zdrowszym i szczęśliwszym człowiekiem Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Nauczyciel i wychowawca w specyficznych warunkach pracy, czyli środowiskowe wyzwania w pracy szkoły Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Nauczyciel z pasją. Wpływ postawy nauczyciela na ucznia Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Nauczyciel liderem pracy zespołowej Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Uczniowie w dobie zagrożeń internetowych Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Nie narzekaj, nie lękaj się – daj sobie i uczniowi szansę na rozwój Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Uzależnienie od multimediów i Internetu – jak ustrzec się przed zniewoleniem od globalnej sieci? Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Wykorzystanie monitora dotykowego na lekcji Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Wykorzystanie narzędzi Google w pracy nauczyciela Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Wykorzystanie platform edukacyjnych i aplikacji do wspomagania rozwoju dziecka Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Wykorzystanie SI na lekcjach Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Ocena pracy zawodowej nauczyciela Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Odpowiedzialność nauczyciela za uchybienie godności zawodu –przypadki z życia wzięte Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Praca zespołowa jako kompetencja XXI wieku Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Wykorzystywanie narzędzi TIK w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Procedura oceny pracy nauczyciela w świetle aktualnych przepisów Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Zastosowanie robotów Photon na lekcji Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Psychologiczne i społeczne wyzwania wobec nauczycieli, czyli trudne standardy i łatwe błędy Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Zintegrowana Platforma Edukacyjna (ZPE) jako profesjonalne, przyjazne i bezpieczne narzędzie wykorzystywane w edukacji Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Wystąpienia publiczne; mów tak, by Cię zrozumiano Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Zgrany zespół, czyli jak budować dobre relacje i uczyć się współpracy w gronie pedagogicznym Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Egzaminy zewnętrzne a rozwój szkoły Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Wizerunek i promocja placówki oświatowej. Szkoła na rynku usług edukacyjnych, czyli jak nas widzą… Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Wprowadzenie w integralną profilaktykę uzależnień i zachowań Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
12 zasad skutecznej edukacji Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Analiza wyników matury i jej wykorzystanie do podniesienia jakości pracy nauczycieli i szkół Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Baltie – sposób na rozwijanie wyobraźni, twórczego, logicznego myślenia przez zabawę (podstawy programowania) Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w Internecie Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Element biblijny katechezy Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Fajnie się jest uczyć. Uczenie może być przyjemne Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Metoda WEBQUESTU w nauczaniu przedmiotowym Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Moodle – uniwersalna platforma nauczania Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Motywowanie uczniów drogą do sukcesu edukacyjnego Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Nauczanie dwujęzyczne jako szansa rozwijania kompetencji w zakresie wielojęzyczności oraz podniesienie atrakcyjności edukacyjnej szkoły Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Ocenianie kształtujące w praktyce szkolnej Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Od przepisów prawa do sztuki oceniania Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Prawo autorskie w szkole Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Standardy Ochrony Małoletnich przed krzywdzeniem, w tym procedura Niebieskiej Karty Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Strategie i metody nauczania sprzyjające uczeniu się uczniów Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Sukces edukacyjny – jak nauczyć dzieci uczenia się Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Sztuka motywacji ucznia Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Sztuka motywowania uczniów do nauki Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Tutoring i coaching w szkole (wspieranie na miejscu i na odległość) Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Od mówienia do porozumienia – sztuka budowania relacji w zespole klasowym Zagadnienia wychowawcze
Twórczy nauczyciel – twórczy uczeń… Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Uczeń zdolny Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
7 nawyków efektywnego działania inspiracją programów edukacyjno-wychowawczych szkoły Zagadnienia wychowawcze
Uczeń zdolny – kreator i prowokator. Pomiędzy zainteresowaniem a znudzeniem Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Agresja i przemoc. Działania w zakresie profilaktyki Zagadnienia wychowawcze
Uczmy inaczej – wybrane metody twórczego nauczania i uczenia się Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Autorytet oraz postawa etyczna nauczyciela i wychowawcy Zagadnienia wychowawcze
Wspieranie uczniów w procesie uczenia się… Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Autorytet w procesie edukacji Zagadnienia wychowawcze
Zeszyt OK jako użyteczne narzędzie pracy Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Budowanie autorytetu nauczyciela – o sile pozytywnych więzi w szkolnej codzienności Zagadnienia wychowawcze
Zasady skutecznej nauki w ujęciu neurodydaktyki. Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Budowanie więzi i empatii; sztuka budowania zespołu klasowego Zagadnienia wychowawcze
Cnota. Czy to jeszcze aktualne? Zagadnienia wychowawcze
Dobra współpraca szkoły z Radą Rodziców sukcesem całego środowiska szkolnego Zagadnienia wychowawcze
Asertywność w pracy nauczyciela Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Edukacja wielokulturowa – wychowanie do życia w wielokulturowym społeczeństwie Zagadnienia wychowawcze
Bądźmy uważni, nie przegapmy sygnałów – profilaktyka depresji dzieci i nastolatków Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Jak dobrze budować relacje z rodzicami? Zagadnienia wychowawcze
Burza w mózgu nastolatka, czyli jak przetrwać dorastanie własnych dzieci i naszych uczniów Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Cyberprzemoc, czym jest i jak jej przeciwdziałać Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Jak rozmawiać z nastolatkiem i się nie nakręcić… Zagadnienia wychowawcze
Jak rozmawiać z rodzicem roszczeniowym? Zagadnienia wychowawcze
Jak się dogadywać w szkole i placówce. Mediacje rówieśnicze Zagadnienia wychowawcze
Małe nawyki, które stają się kompetencjami. Jak pomóc sobie i uczniom w kształtowaniu dobrych cech. Koncepcja BJ Fogga oraz Jamesa Cleara źródłem inspiracji wychowawczych Zagadnienia wychowawcze
Metoda Wspólnej Sprawy… Zagadnienia wychowawcze
Nauczyciel wobec trudnych zachowań. Procedury reagowania na trudne sytuacje wychowawcze Zagadnienia wychowawcze
Od mówienia do porozumienia, czyli skuteczna komunikacja w szkole Zagadnienia wychowawcze
Dziecko cudzoziemskie w polskim systemie edukacji Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Od wychowania do profilaktyki Zagadnienia wychowawcze
Dziecko wysoko wrażliwe w przedszkolu Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Patroni roku 2024 Zagadnienia wychowawcze
Jak działa na nas stres; kilka inspiracji jak poradzić sobie ze stresem w szkole i w życiu Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Pozytywna dyscyplina w szkole i w domu Zagadnienia wychowawcze
Profilaktyka uzależnień – dopalacze i inne substancje psychotropowe Zagadnienia wychowawcze
Program „Golden 5 Złota piątka” Zagadnienia wychowawcze
Jak pomóc dziecku radzić sobie z emocjami, które przeszkadzają w nauce? Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Jak rozmawiać z dziećmi o sytuacjach kryzysowych, wojnie, pandemii i innych zagrożeniach Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Jak właściwie przygotować spotkanie z rodzicami Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Jak wychować dziecko na zdrowego psychicznie dorosłego… Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Konstruktywne sposoby rozwiązywania konfliktów – mediacje w szkole Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Konstruktywne sposoby rozwiązywania konfliktów – mini-mediacje i mediacje w przedszkolu Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Mobbing w pracy nauczyciela katechety Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Rodzice cyfrowi – jak być czujnym, a nie przeczulonym Zagadnienia wychowawcze
Moc stron mocnych Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Rodzice i nauczyciele, dom i placówka/szkoła – wsparcie, nie rywalizacja Zagadnienia wychowawcze
Motywacja źródłem sukcesów ucznia w szkole Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Mózg – edukacja – szkoła Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Rozwijanie kompetencji wychowawczych nauczyciela metodą coachingową Zagadnienia wychowawcze
Mózg – edukacja – szkoła Nastolatki w kryzysie… Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Samookaleczanie – czy problem dotyczy mojego dziecka/ucznia? Zagadnienia wychowawcze
Nauczyciel – ratownik pierwszego kontaktu Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Skuteczne działania wychowawczo- profilaktyczne w szkole. ABC profilaktyki Zagadnienia wychowawcze
Socjometria klasy szkolnej Zagadnienia wychowawcze
Nie bój się emocji – profilaktyka zdrowia psychicznego Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Niestraszny lęk i strach. Jak wspierać uczniów z zaburzeniami lękowymi? Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Nowatorskie metody w pracy dydaktycznej i wychowawczej – PRS, czyli Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach w Edukacji – techniki pracy z uczniem Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Subkultury młodzieżowe, czyli twórczy potencjał czy przejawy destrukcji? Problemy emocjonalne dzieci i młodzieży w wieku szkolnym Zagadnienia wychowawcze
Szkoła jako wspólnota – bezpieczny klimat szkoły Zagadnienia wychowawcze
Trudna klasa a dyscyplina Zagadnienia wychowawcze
Podniesienie umiejętności i kompetencji nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Wspomaganie przez szkołę wychowawczej roli rodziny Zagadnienia wychowawcze
Praca z dzieckiem w spektrum autyzmu Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Wychowanie do wartości jako wyzwanie dla rodziny i szkoły Zagadnienia wychowawcze
Praca z uczniem zdolnym oraz sposoby wspierania rozwoju zdolności i talentów uczniów Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Wychowanie do wartości na wzór bł. Rodziny Ulmów Zagadnienia wychowawcze
Wychowanie do wartości w świetle priorytetów państwa na rok szkolny 2024/2025 Zagadnienia wychowawcze
Procedury postępowania w sytuacjach kryzysowych oraz zagrożenia zdrowia i życia w placówkach oświatowych Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Wychowanie w optyce wartości Rodziny Ulmów Zagadnienia wychowawcze
Profilaktyka cyberprzemocy wśród dzieci i młodzieży Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Wychowywać, aby rozwijać Zagadnienia wychowawcze
Przeciwdziałanie przemocy domowej w rodzinie wobec dziecka – wdrażanie procedury Niebieskiej Karty Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Wychowywanie do wartości na podstawie kanonu lektur szkolnych z zastosowaniem metod projektu edukacyjnego Zagadnienia wychowawcze
Psychologia pozytywna. Budowanie pozytywnego klimatu w szkole Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Zachowania ryzykowne dzieci i młodzieży Zagadnienia wychowawcze
Zachowania ryzykowne młodzieży –tatuaże i kolczykowanie ciała, chemia tatuażu Zagadnienia wychowawcze
Razem przetrwamy sytuacje trudne – sposoby radzenia sobie, sposoby udzielania pomocy Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Zapobieganie problemom dyscypliny w klasie szkolnej, czyli twórczy ład i efektywny porządek Zagadnienia wychowawcze
Relacje rówieśnicze Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Czym jest myślenie krytyczne? Innowacje pedagogiczne (w tym innowacyjne, analityczne, twórcze, krytyczne myślenie)
Innowacja pedagogiczna jako istotny element rozwoju przedszkola/szkoły Innowacje pedagogiczne (w tym innowacyjne, analityczne, twórcze, krytyczne myślenie)
Rodzic w rzeczywistości szkolnej – jak wzmocnić dialog z rodzicami w szkole? Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Innowacje pedagogiczne w szkole i przedszkolu Innowacje pedagogiczne (w tym innowacyjne, analityczne, twórcze, krytyczne myślenie)
Rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych szansą na przezwyciężenie lęku u uczniów Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Słowa mają moc Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Innowacyjne i aktywizujące metody nauczania w realizacji kompetencji kluczowych, czyli nauczanie poprzez gry i zabawę Innowacje pedagogiczne (w tym innowacyjne, analityczne, twórcze, krytyczne myślenie)
Słowa, słowa, słowa – jak to co mówisz, wpływa na ucznia/uczniów? Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Innowacyjny wymiar regionalizmu, czyli cudze chwalicie swego nie znacie Innowacje pedagogiczne (w tym innowacyjne, analityczne, twórcze, krytyczne myślenie)
Sposoby na trudne zachowania uczniów Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Stres i radzenie sobie ze stresem Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Stres i wypalenie zawodowe nauczycieli Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Uczeń z cechami depresyjnymi w szkole Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Uzależnienia behawioralne – profilaktyka zagrożeń w szkole Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
W każdym tkwi potencjał – wspieranie rozwoju uczniów Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
W świecie niezwykłej wrażliwości; jak pomóc nadwrażliwemu dziecku mniej, ale lepiej myśleć Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
W trosce o zdrowie psychiczne. Dobrostan, co to znaczy? Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Jak uruchomić inkubator innowacyjnych pomysłów w przedszkolach i szkołach, czyli od inkubacji (pomysłu) do innowacji w praktyce Innowacje pedagogiczne (w tym innowacyjne, analityczne, twórcze, krytyczne myślenie)
Wspieranie koncentracji u dzieci i młodzieży Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Współpraca z rodzicami w sytuacjach trudnych Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Laboratorium innowacji, czyli praktyczna i skuteczna pomoc dla nauczycieli przygotowujących innowacje pedagogiczne Innowacje pedagogiczne (w tym innowacyjne, analityczne, twórcze, krytyczne myślenie)
Ocenianie jako szansa edukacyjna Innowacje pedagogiczne (w tym innowacyjne, analityczne, twórcze, krytyczne myślenie)
Wypalenie zawodowe Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Projekt współpracy międzynarodowej w przedszkolu jako innowacyjna droga rozwoju dzieci, nauczycieli i placówki Innowacje pedagogiczne (w tym innowacyjne, analityczne, twórcze, krytyczne myślenie)
Wzmacnianie kompetencji wychowawczych nauczycieli Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Projekt współpracy międzynarodowej w szkole jako innowacyjna droga rozwoju uczniów, nauczycieli i placówki Innowacje pedagogiczne (w tym innowacyjne, analityczne, twórcze, krytyczne myślenie)
Zaburzenia integracji sensorycznej Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Zachowania samobójcze u dzieci i młodzieży Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Twórczy nauczyciel w innowacyjnej szkole Innowacje pedagogiczne (w tym innowacyjne, analityczne, twórcze, krytyczne myślenie)
Żyrafy nie będzie, ale będą bakterie. Ciekawe zajęcia pozalekcyjne Innowacje pedagogiczne (w tym innowacyjne, analityczne, twórcze, krytyczne myślenie)
Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży – zrozumieć emocje Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży – zrozumieć emocje Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży…, NPZ Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Zespół nadpobudliwości psychoruchowej – zrozumieć dziecko z ADHD Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Zgrany zespół, czyli jak budować dobre relacje i uczyć się współpracy w gronie pedagogicznym Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Zrozumieć klasowego prowokatora Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Aktywne słuchanie muzyki w koncepcji Batii Strauss Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela
Dostosowanie form i metod pracy do indywidualnych możliwości edukacyjnych uczniów z wykorzystaniem TIK Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela
Doskonalenie pracy w grupie (z wykorzystaniem TIK) Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela
Elementy treningu kreatywności jako forma twórczości pedagogicznej, czyli inteligencja, która się bawi Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela
Kompetencje przekrojowe Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela
Metody aktywizujące, kreatywność, narzędzia TIK Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela
Motywacja w procesie dydaktycznym Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela
Narzędzia TIK jako wsparcie dla aktywizujących metod nauczania Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela
Projekt edukacyjny w przedszkolu Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela
Promocja zdrowia w szkole. Projekty promujące zdrowy styl życia w szkole promującej zdrowie – przykłady dobrych praktyk Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela
Trening kreatywności Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela
Uczmy inaczej – wybrane metody twórczego nauczania i uczenia się Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela
Dziecko ze spektrum autyzmu –rozpoznawanie potrzeb i planowanie pracy Edukacja włączająca, SPE
Edukacja włączająca – szanse i wyzwania Edukacja włączająca, SPE
Edukacja włączająca w szkole i placówce Edukacja włączająca, SPE
Model Dostępnej Szkoły – założenia i proces wdrażania Edukacja włączająca, SPE
Narzędzia TIK w edukacji włączającej Edukacja włączająca, SPE
Narzędzia TIK w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Edukacja włączająca, SPE
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów ze spektrum autyzmu w przedszkolu/szkole podstawowej/szkole średniej Edukacja włączająca, SPE
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole i placówce Edukacja włączająca, SPE
Praca z uczniami ze SPE w edukacji włączającej Edukacja włączająca, SPE
Szkolna ocena funkcjonalna Edukacja włączająca, SPE
Uczeń zdolny, twórczy – problem czy wyzwanie? Edukacja włączająca, SPE
Uczeń ze SPE w szkole i placówce Edukacja włączająca, SPE
Uczeń ze spektrum… Edukacja włączająca, SPE
Uczniowie nadwrażliwi mentalnie, czyli „przegrzane głowy” Edukacja włączająca, SPE
Uniwersalne Projektowanie w Edukacji Edukacja włączająca, SPE
Atrakcyjna edukacja zdrowotna i promocja zdrowia w szkole – jak wspierać zdrowie ucznia Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Cudowne dziecko – wszystko o gotowości szkolnej w przedszkolu Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Dokumentacja oraz sposoby wdrażania i ewaluacji Standardów Ochrony Małoletnich w przedszkolach i placówkach opiekuńczych Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Dziecko wysoko wrażliwe w przedszkolu Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Dziecko z zaburzeniami sensorycznymi w przedszkolu i w szkole Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Elementy Integracji Sensorycznej w pracy nauczyciela Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Elementy Treningu Umiejętności Społecznych Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Gry i zabawy oswajające z programowaniem w przedszkolu Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Jak rozwijać kompetencje matematyczne w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej? Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Kamishibai i storytelling w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Karty i kości na zajęciach matematycznych w klasach I–III szkoły podstawowej Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Mały konstruktor – konstruowanie modeli, budowanie zabawek Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Metody i zasady wprowadzania pojęć matematycznych w przedszkolu Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Nowoczesne koncepcje pracy z dzieckiem uzdolnionym i zdolnym w przedszkolu Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Pedagogika Marii Montessori w praktyce przedszkolnej i wczesnoszkolnej Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Projekt edukacyjny w przedszkolu Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Przedszkole miejscem wspierającym dobrostan dzieci Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
QR-kodowy Treausre Hunt w edukacji wczesnoszkolnej Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Rola rodziców w procesie edukacji dzieci przedszkolnych Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Ruch i zabawa, czyli o edukacji matematycznej w przedszkolu Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Tablica Padlet w pracy nauczyciela wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Terapia ręki a lateralizacja – ćwiczenia koordynacji i koncentracji uwagi u dzieci Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Terapia ręki – wspomaganie rozwoju grafomotorycznego dziecka w przedszkolu i szkole Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Uczeń z mutyzmem wybiórczym w przedszkolu i w szkole Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
W rytmie kroków i podskoków – muzyczne inspiracje na każdą porę dnia Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Wykorzystanie gier i zabaw do nauczania matematyki w przedszkolu i w klasach 1–3 Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Zabawy stymulujące rozwój SI dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Zdrowie psychiczne dzieci w wieku przedszkolnym – oswoić emocje Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Zostań kolekcjonerem wiedzy – Lapbooking w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Autoewaluacja w przedszkolu promującym zdrowie – Wojewódzki Certyfikat PPZ Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Autoewaluacja w szkole promującej zdrowie – Krajowy Certyfikat SzPZ Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Autoewaluacja w szkole promującej zdrowie - Wojewódzki Certyfikat SzPZ Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Autoewaluacja w szkole specjalnej promującej zdrowie – Krajowy Certyfikat SzPZ Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Bezpieczeństwo dzieci, młodzieży, szkoły i rodziny w Internecie Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Cyberzagrożenia – cena internetowych usług Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Dlaczego matematyka. Dekalog powodów. Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Edukacja filmowa w szkole Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Funkcje katechezy Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Gry planszowe na zajęciach matematycznych w klasach I–III szkoły podstawowej Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Informacja i dezinformacja w przestrzeni publicznej Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Istotne elementy katechezy Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Lęk przed matematyką Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Ocenianie wspierające uczniów w nauce Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Organizacja bezpiecznej wycieczki i bezpiecznego wypoczynku dzieci i młodzieży Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Prawo wszystkich uczniów do pełnego uczestniczenia w życiu szkoły Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Projektowanie rozwoju szkoły w kierunku współpracy międzynarodowej Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Promocja. Nasza szkoła może być wyjątkowa Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Rodzice cyfrowi – jak być czujnym, a nie przeczulonym Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Samorząd szkolny i jego rola w życiu szkoły Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Sytuacje kryzysowe i nadzwyczajne w szkole Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Szkoła z podejściem SEL, czyli jak dbać o dobrostan uczniów i zapewnić im sukces w życiu osobistym i zawodowym Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Sztuka tworzenia prezentacji z użyciem metod multimedialnych Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Tworzymy przedszkole promujące zdrowie Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Tworzymy szkołę promującą zdrowie Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
W jaki sposób zachęcać uczniów do rozwijania ich aktywności fizycznej? Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Zagrożenia zdrowotne w pracy nauczyciela Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
„Wirtualne podwórko” Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży podstawą udanej przyszłości Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Adobe Illustrator. Tworzenie grafiki wektorowej Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Refleksyjny praktyk, czyli co zmienić w stylu pracy, aby uczyć jeszcze efektywniej Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela
Czy to smutek czy już depresja? Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Dobry statut mojej szkoły (mojego przedszkola) – struktura statutu, stan prawny na 15 lutego 2024 r. Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Jak nie dać się sprowokować, aby zachować twarz… Zagadnienia wychowawcze
Mediacje w szkole Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Metody aktywizujące z wykorzystaniem narzędzi TIK Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Matematyka nie tylko na matematyce. Uwagi dla przyrodników i humanistów. Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Standardy Ochrony Małoletnich – wymogi prawne, sposoby wdrażania i ewaluacji Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Pierwsza pomoc Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Sztuczna inteligencja – czy to dobre narzędzie w pracy szkoły? Innowacje pedagogiczne (w tym innowacyjne, analityczne, twórcze, krytyczne myślenie)
Ocenianie, promowanie i klasyfikowanie w świetle aktualnych przepisów prawa Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Promocja zdrowia w przedszkolu. Projekty promujące zdrowy styl życia w przedszkolu promującym zdrowie – przykłady dobrych praktyk Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Cyberzagrożenia, cyberprzemoc, zniewolenie w sieci – jak sobie z tym radzić? Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Neurodydaktyka – moda czy konieczność? Nauczyciel i szkoła w „erze wiedzy” Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Mały badacz – doświadczenia w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Metoda matematyki wielozmysłowej w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Zaangażować niezaangażowanych, czyli jak zmotywować uczniów w szkole Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Escape the Room (pokój zagadek) czyli pełna przygód metoda w nauczaniu przedmiotowym Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów
Rola rodziców w procesie edukacji dzieci Zagadnienia wychowawcze
Uczeń „trudny” w szkole – skuteczne metody postępowania wobec zachowań niepożądanych Zagadnienia wychowawcze
Atrakcyjna edukacja zdrowotna i promocja zdrowia w szkole – jak wspierać zdrowie ucznia Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela
Aktualizacja statutu szkoły Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Nauczyciel – rodzic, dwa światy – jedno dziecko Zagadnienia wychowawcze
Być (nie)zwykłym wychowawcą Zagadnienia wychowawcze
Innowacyjne aspekty mediacji i coachingu, tutoringu oraz mentoringu w wychowawczych i profilaktycznych działaniach szkoły Innowacje pedagogiczne (w tym innowacyjne, analityczne, twórcze, krytyczne myślenie)
Edukacja włączająca – praca w zróżnicowanej grupie klasowej Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Canva w pracy nauczyciela wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Innowacja pedagogiczna jako element rozwoju osobistego i podnoszenia jakości pracy szkoły Innowacje pedagogiczne (w tym innowacyjne, analityczne, twórcze, krytyczne myślenie)
Obowiązkowa dokumentacja szkoły: dyrektora i nauczyciela –praktyczne wskazówki Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Jak można łatwiej i przyjemniej uczyć. Metody aktywizujące dla ucznia i nauczyciela Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela
Sztuczna Inteligencja – jak ją wykorzystać w edukacji? Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Rodzic roszczeniowy – strategie udanej współpracy z „trudnym” rodzicem Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Canva nieocenionym narzędziem w pracy nauczyciela Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Ocenianie, które motywuje Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela
Narzędzia AI w edukacji Innowacje pedagogiczne (w tym innowacyjne, analityczne, twórcze, krytyczne myślenie);
Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Jak rozwijać kompetencje matematyczne w szkole podstawowej? Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
Dobrostan nauczyciela i ucznia Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do możliwości psychofizycznych ucznia Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Bezpieczeństwo ucznia w szkole, sytuacje trudne, kryzysowe, traumatyczne Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)
Dwóch nauczycieli w jednej klasie, współpraca nauczyciela „wspomagającego” z zespołem Edukacja włączająca, SPE
Jak radzić sobie z trudnymi emocjami w pracy nauczyciela Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Jak rozmawiać z rodzicami, aby budować porozumienie i współpracę Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
Agresja i przemoc w szkole – zapobieganie, reagowanie, system interwencji Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne)
AI, czyli sztuczna inteligencja w nauczaniu przedmiotowym Innowacje pedagogiczne (w tym innowacyjne, analityczne, twórcze, krytyczne myślenie);
Kompetencje cyfrowe, narzędzia TIK
Autoewaluacja w przedszkolu promującym zdrowie – Krajowy Certyfikat PPZ Inne (m.in. kierunki polityki oświatowej państwa)
Awans zawodowy nauczyciela Awans zawodowy i rozwój osobisty nauczyciela
Dwóch nauczycieli w jednej klasie, czyli współpraca nauczyciela wspomagającego i nauczycieli wiodących Organizacja pracy szkoły/placówki oświatowej (w tym uwarunkowania prawne)

Czytany 1204 razy Ostatnio zmieniany 30 sierpnia 2024

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę cookies.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Dane kontaktowe

Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie

ul. Romana Niedzielskiego 2
35-036 Rzeszów

tel. +48 17 85 340 97

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Numer konta:
87 1090 2750 0000 0001 4750 4074 (Santander Bank)

Inspektor Ochrony Danych

Daniel Panek

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

BIURO OBSŁUGI SZKOLEŃ

Mapa dojazdu